Bij Amplifon ondersteunen wij al meer dan 70 jaar mensen met hoorproblemen. Met onze uitgebreide ervaring en breed netwerk kunnen mensen via onze 150 hoorcentra en servicepunten in België steeds rekenen op de expertise van onze erkende audiologen.

We hebben al meer dan zeventig jaar ervaring, waardoor u op uw twee oren kan slapen: onze expertise in het vak is gestoeld op een stevige fundering. Onze experts bieden altijd een service op maat. Bovendien biedt Amplifon een ruime keuze aan hooroplossingen die zowel technisch als kwalitatief voldoen aan onze strenge voorwaarden. Zo is er altijd een oplossing beschikbaar die volledig aansluit bij uw noden, levensstijl én budget.

Nadat u online of telefonisch (0800-94 231) een afspraak heeft gemaakt wordt u verwacht in een Amplifon hoorcentrum naar keuze. Tijdens dit eerste gesprek maken we vooral kennis met elkaar en bespreken de problemen die u ervaart. Hiervoor worden er geen kosten aangerekend, de test is volledig gratis en vrijblijvend. Gedurende uw eerste bezoek zal de audioloog uw oren onderzoeken en een hoortest afnemen. Ook uw persoonlijke verwachtingen zijn voor ons zeer belangrijk. Achteraf overlopen we samen met de resultaten van uw gehoortest en het ooronderzoek. Zo krijgt u en de audioloog een beter beeld van uw persoonlijk gehoorprofiel.

Na het overlopen van de resultaten wordt er samen met u gekeken welk gehoortoestel en/of gehooraccessoire het best bij uw gehoorprofiel aansluit. Onze audioloog kijkt naar uw noden, levensstijl én budget zodat hij/zij enkele voorstellen kan geven waaruit u kan kiezen. U kan deze gehoortoestellen ook uitgebreid testen tijdens een gratis testperiode van minimaal 2 weken. Hiervoor krijgt u volledig nieuwe hoorapparaten aangeboden. De testperiode is volledig gratis en vrijblijvend!

Tijdens de testperiode is opvolging zeer belangrijk en worden er verschillende testafspraken ingepland. Zo kunnen we kijken wat uw ervaringen zijn en, indien nodig, de gehoortoestellen verder afstellen voor een optimale gehoorervaring en gebruiksgemak. Bent u toch niet tevreden van het type hoortoestel? Dan wordt er samen met u gekeken welk model beter geschikt is. Gedurende deze testafspraken kunt u ook uitgebreid vragen stellen of extra advies vragen aan uw audioloog. Deze afspraken zijn volledig gratis, zonder aankoopverplichting en zonder limiet. Zo zorgen we er steeds voor dat u uw gehoortoestellen uitgebreid en in alle comfort kan testen.

Uw beslissing
Na een uitgebreide testperiode heeft u een duidelijk beeld van wat een gehoorapparaat voor u kan betekenen. Indien u tevreden bent, heeft u ook de mogelijkheid om de gehoortoestellen effectief aan te schaffen. Uw audioloog brengt hiervoor alle documentatie in orde en bezorgt deze aan uw mutualiteit. Zo hoeft u zich helemaal geen zorgen te maken om het papierwerk. Dat nemen wij voor onze rekening.

Wij bij Amplifon vinden de service na de aankoop van één of meerdere hoortoestellen net zo belangrijk als u. Daarom voorzien we een zeer uitgebreide service na verkoop om u steeds te helpen met uw gehoorapparaten.

Onderhoud: we adviseren een controle elke 6 maanden in uw plaatselijk gehoorcentrum voor een grondig onderhoud. Uw audioloog kijkt onder andere of uw gehoortoestellen nog correct zijn afgesteld en reinigt uw hoortoestellen indien u dit wenst.
Een jaarlijkse hoortest ter opvolging van uw gehoor zit mee inbegrepen in onze service. En dit allemaal vollédig gratis!
Herstellingen: Bij Amplifon streven we naar kwaliteit. Onze hoortoestellen voldoen daarom aan onze strenge kwaliteitsnormen, en hebben een garantie van 5 jaar*. Indien u toch problemen ondervindt met uw gehoortoestellen mag u hier steeds mee terugkomen. Bij een defect proberen we uw gehoortoestel steeds te maken in het hoorcentrum zelf. Wanneer dit niet mogelijk is geven we een vervangtoestel zodat u steeds kan blijven genieten een optimale gehoorervaring.